عاشقانه های کوتاه برای تو...
عاشقانه های کوتاه برای تو...
مَن وَ تُو یک ما ساختیم....

سولماز: خجــالت نمیکشی به همه بگی این زنمه؟
احسان:به همه میگم این عشــــقمه...
چشام پراشک بود سولمازو میدیدم ولی باهرلبخندش میخندیدم....اون ذوق میکرد کلی کیف میکردم....
ازته دلم دعا میکنم هیچ وقت هیچ وقت عشقشون ذره ای کمرنگ نشه  

خدایا خودت مواظب عشقشون و عشقای پاک باش قربونت برم خدا خیلی بزرگی خیلیییییی 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت2:27---20 تير 1393
زیبا بود.











عشق معشوق را طعمه ی خویش می بیند.
و همواره در اضطراب است که دیگری از چنگش نرباید.
و اگر ربود با هر دو دشمنی می ورزد
و معشوق نیز منفور می گردد.
دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است.
یک ابدیت بی مرز است و از جنس این عالم نیست.

منتظر نظراتتون هستم.
پاسخ:ممنون ک نظر دادی دادا
پاسخ: البته ب نظر من عشق بسار زیبا تر و بهتره با عشق میشه ی عمر زندگی کرد البته از نو دوسداشتن با عشق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 20 تير 1393برچسب:عشق من مهشیدم, توسط  ALI

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.